logo
امروز : شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۴
[ شناسه خبر : ۳۶۴۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
دبیرکل المپیاد ورزشی بسیج در گفت‌وگو با موج رسا:

مراسم افتتاحیه المپیاد ورزشی بسیج کشور فردا در زنجان برگزار می‌شود/ پخش زنده از سه شبکه ورزش، خبر و استانی اشراق

مراسم-افتتاحیه-المپیاد-ورزشی-بسیج-کشور-فردا-در-زنجان-برگزار-می‌شود-پخش-زنده-از-سه-شبکه-ورزش،-خبر-و-استانی-اشراق

دبیرکل المپیاد ورزشی بسیج گفت: مراسم افتتاحیه المپیاد ورزشی بسیج کشور فردا ساعت ۹ صبح در زنجان برگزار می‌شود.

علی‌اوسط بیگدلی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به ورود ورزشکاران استانهای مختلف برای حضور در المپیاد فرهنگی ورزشی بسیج کشور اظهار کرد: از ساعت ۸ صبح امروز تیم‌ها وارد استان می‌شوند که تا این لحظه اکثر تیم‌ها وارد زنجان شده‌اند.

وی با بیان اینکه تمامی استانها در این المپیاد حضور خواهند داشت، ابراز کرد: ۱۱۰۰ ورزشکار در ۶ رشته برای حضور در این المپیاد اعلام آمادگی کرده‌اند.

دبیرکل المپیاد ورزشی بسیج با اشاره به اینکه وزن‌کشی جودو، تکواندو، کاراته و ووشو بعد از ساعت ۱۷ آغاز خواهد شد، گفت: دو رشته دیگر یعنی تیر و کمان و تیراندازی نیاز به وزن کشی ندارند.

وی افزود: با توجه به اینکه امشب، شب تولد امام موسی بن جعفر(ع) است مراسم خاصی را در دانشگاه زنجان در نظر گرفته‌ایم که در محل خوابگاه‌های دانشگاه برگزار می‌شود.

بیگدلی با بیان اینکه ورزشکاران از ساعت ۸ صبح برای حضور در مراسم افتتاحیه به محل مجموعه فرهنگی ورزشی امام علی(ع) منتقل می‌شوند، گفت: مراسم افتتاحیه نیز ساعت ۹ صبح برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مقدمات لازم برای پخش زنده این مراسم فراهم شده است، عنوان کرد: قرار است شبکه‌های خبر، ورزش و استانی اشراق این مراسم را به صورت زنده پوشش دهند.

دبیرکل المپیاد ورزشی بسیج بیان کرد: ساعت ۱۱ صبح فردا در حسینیه مجموعه امام علی(ع) مسابقات و برنامه‌های مختلف فرهنگی پیش‌بینی شده که دو دستگاه دوچرخه نیز به عنوان جوایز مسابقات فرهنگی در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه بعد از ظهر فردا مسابقات ۶ رشته آغاز می‌شود، اظهار کرد: مسابقات تا عصر روز چهارشنبه و یا در صورت نیاز تا صبح پنجشنبه ادامه خواهد داشت.

بیگدلی با اعلام اینکه سردار فضلی جانشین سازمان بسیج قرار است در مراسم افتتاحیه حضور داشته باشد، ابراز کرد: سردار یزدانی و سردار باران چشمه نیز در مراسم افتتاحیه حضور خواهند داشت.

//س

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۵۰
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۱۴
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۵
  • غروب آفتاب : ۱۷:۵۴
  • اذان مغرب : ۱۸:۱۳
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۲